onsdag den 23. november 2016

Så er vi igang :)

Så ramte jeg dagen hvor jeg startede i min kliniske undervisning som ergoterapeut. Det skal nok blive rigtig spændende, vi blev taget godt imod derude og brugte selvfølgelig største delen af første dag på at få info, skrive en masse papir under, og få udleveret nøgler. Jeg er dog udkørt efter en nat uden søvn, af ren spænding for hvad der skulle ske i dag.

Så nu sidder jeg her prøver at få skrabet bare noget ned i min faglige dagbog, imens mit hoved stadig har lidt funktions evne tilbage for i dag, og så vil jeg kravle til køjs. Så meget er sket i dag at jeg slet ikke kan slappe ordentlig af.

Og selvfølgelig så er der også lidt små stress over at det allerede er om en uge at vi flytter! Uha! Men vi er da på rette vej.. Er spændt på om vi har flytte kasser op til loftet inden vi er færdige :D

Lilly kommer i morgen og tager hjem igen onsdag næste uge, så nu skal der bare bankes igennem med det ned pakning, nu har vi ikke flere weekender hvor vi kan skyde det hele lidt til side :p Vi skal trods alt også ud og have kigget på gulvtæpper til kælderen på et tidspunkt inden d. 1 o_o!

Som I kan se så mener Charlie at vi bare skal komme igang med at få fyldt nogle flere kasser!

Hvad går du rundt og får tiden til at gå med? :D

Nå god onsdag derude!

2 kommentarer:

  1. Jeg pakker stadig flyttekasser op efter 4 måneder - ikke lige min favorit beskæftigelse (;

    - K

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, det kan lige passe at man ender ud i det med tiden :p Men så længe vi kommer ud i det nye hus så er det bare lækkert :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...