søndag den 4. december 2016

2 søndag i #Bloggeradvent

God damit! Nå flytte hjernen nåede til mig, og jeg kom ved et uheld til at slette sidste uges indlæg.. Det er dog utroligt.. Kan ikke få det frem igen No matter what ever I do :(! Men det er desværre sådan den virkelige verden fungere engang imellem. Men vi kan lige starte op med at vise hvad jeg fik i sidste uge nu når det andet indlæg forsvandt :/ 

Så vi må hellere få startet på det næste! Vi har brugt hele weekenden på at flytte og derfor kommer mit indlæg også lidt set, imens jeg hviler mine stakkels ben, før de skal op af trapperne og i seng :p Man skal lige vænne sig selv og sin krop til at skulle igennem 27 trin fra kælder til kvist :p

Håber aldrig igen jeg brækker fod eller ben :p Men om ikke andet så får vi alle (inklusiv katten) noget mere motion med trapper frem for bare at kunne gå stille og roligt rundt på 1 plan.. Måske det også kan gøre lidt ved al det her unødigvendige flæsk :p

Der er papkasser all over! Men mon ikke vi får styr på det.. Engang inden 2018.. :p 

Nå men vi har 2 søndag i advent og det betyder også dagens #bloggeradvents gave fra Sascha skulle åbnes! Jeg synes simpelthen det er så hyggeligt med de her små gaver og synes stadig at Jeanettes lille ide om at holde det her igen i år, er fantastisk! :D 


I dag stod gaven på en shower gel med grøn te duft, og nogle
små glimmer æbler som simpelthen er så søde, de skal i en
eller anden form for jule pynt, på et tidspunkt, om de lige
bliver brugt i år må vi se til :D

Det er så hyggeligt med alt det her når man har en travl hverdag
med flytning og rengøring af den gamle lejlighed. Noget har jeg
dog lært i forbindelse med dette.. Aldrig.. ALDRIG igen låner
jeg en trailer hos bilka hvis jeg kan undgå det. For hold nu op
al det bøvl det bragte med sig..

Vi fik afvide hver gang at fejlen
der opstod med at lysene ikke virkede ordentligt var vores bil's
skyld og ikke deres trailere.. I går lånte vi så min mors bil for at prøve med en anden og se om det stadig ikke virkede.. Det gjorde det ikke, så vi tog den som havde virket nogenlunde (manglede baklys) torsdag da Torben og jeg tømte begge vores kælderrum. (Hvilket jeg i dag var ret glad for vi gjorde!)

Nu er alt vores lort flyttet og der står kun en ordentlig omgang rengøring tilbage heldigvis, orker ikke at slæbe mere ud i en trailer og ud igen.. 

Derud over har jeg konkluderet at vi aldrig flytter igen.. Det orker jeg bare ikke :P! 

Men alt i alt har weekenden været okay, og i morgen skal vi have kigget på lamper, så vi kan få ordentligt lys i spise og daglig stude :) Bliver godt at komme om på den anden side.. Der er pludselig så meget man skal forholde sig til, selvom det kun er lejet, så føles det næsten som et huskøb :p Især fordi vi vores kære elektriker ven gjorde os opmærksomme på at nærmest alle installationer rundt i huset var herre ulovlige fordi dem der havde boet her før havde været lidt for aktive når det galt gør det selv løsninger T_T 


Håber alle har haft en god søndag

Godnat alle sammen ! :D 


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...