søndag den 20. november 2016

Der sker en masse! :D

Meget er sket på det sidste og nu er det vist på tide at få kort lagt største delen af det! :D

Tilfældigt billede fra google
da husene ligner hinanden ;)
Sidst jeg lavede et opslag lavede jeg en lille teaser omkring noget meget stort i mit liv. Jeg ville egentlig have lavet et opslag dengang vi blev kontaktet, men sidst jeg gjorde det for næsten 1½ år siden der fik vi det ikke, så ville ikke jinxse det. Især fordi denne gang var det ikke hvilket som helst tilbud.

Mandag d. 31 oktober fik vi nemlig tilbudt min mormors gamle rækkehus som nr 4! o_o! Et hus hun havde boet i, i 52 år! For 16 år siden blev min mormor dog tvunget til at flytte på plejehjem og der flyttede derfor et andet ældre par ind.  De har så boet der de sidste 16 år, og nu er det vores tur. Som 3 generation! Og forhåbentlig kommer 4 generation også på et tidspunkt :D Det er mærkeligt at tænke på, men efter vi havde gået med en knude i maven i flere dage, så fik vi kl 11.10 d. 3 november en opringning om at vi havde fået den, og vi skulle flytte ind pr. 1 december! Det er lige om lidt, og jeg kan slet ikke fatte det! Torben, og jeg glæder os så meget og regner med at gøre min mormor efter og derved håber at dette skal være vores sidste flytning i mange år! :D Og ja Lilly ser frem til et lidt større værelse og vores egen have samt flere at lege med (der er mange børn i vores nye område :D) Så det skal nok blive perfekt!

Men alt skal selvfølgelig falde sammen, på samme tid i år. Jeg startede jo igen på skolen efter 4 måneders orlov da jeg jo ikke bestod min praktik lige inden sommer. Så nu slår vi lige både praktik opstart og flytning sammen, perfeeekt! T_T Men selvfølgelig kommer vi helskindet igennem det ;) Det er jo december!

Og når vi snakker december, så fik jeg for et par dage siden mine blogger advent's gaver fra Sascha. Charlie var rigtig interesseret og ville så gerne med på billedet. Nu skal vi bare komme til næste weekend så vi kan åbne den første gave! Og så bliver det selvfølgelig spændende at skulle følge bloggeradvent i år igen! :D

Det bliver godt med bare lidt julehygge især med flytning og det hele, som kommer til at betyde at vi for første gang ikke kommer til at få pyntet op til jul, i og med at vi først er helt færdige og har afleveret lejligheden midt i december, og når vi ikke skal være hjemme juleaften, så er det sådan det må være i år.

Men det skal sikkert nok blive hyggeligt alligevel! Med lidt advents gaver og et kalenderlys, så overlever vi uden tvivl :D

Håber i allesammen har det fantastisk derude! Jeg selv prøver stadig at samle mig efter manglende søvn pga julefrokost med den nye klasse i går, og skal jo være ovenpå om få timer da jeg og tøserne + vores dejlige mænd skal ind og se "Fantastiske skabninger og hvor de findes". Man kan i hvert fald ikke sige der ikke sker noget for tiden i mit liv :D

Fortæl mig lidt om jeres hverdag, sker der noget spændende derude? Så smid en kommentar :D!
Forsat god søndag til jer alle derude!!!


3 kommentarer:

  1. Det er nogle fine gaver, som du har modtaget.
    Jeg glæder mig til at se indholdet af pakkerne :)

    Håber du har haft en god weekend.
    Kh. Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
  2. Lyder som om I får en skøn december, omend lidt hektisk :)

    Glæder mig til at se, hvad der er i gaverne :)

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med rækkehuset <3 Hvor er det dog skønt for jer :-)

    Jeg glæder mig til at se, hvad der er i de fine pakker :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...