mandag den 7. november 2016

#BloggerAdvent 2016!




Så skal vi til det igen :D Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle have været med i år, havde egentlig sat mig på at det nok skulle være et år uden. MEN Janni fik mig hevet med alligevel for hun skulle også deltage i år, så fik lige sådan cirka 2 minutter til at bestemme mig midt i putting, tandbørstning osv af Lilly, arg stress!

Skulle så også lige have lavet denne lille præsentation af mig selv, det skulle jeg egentlig have gjort allerede i torsdags, men allerede onsdag var jeg blevet lagt ned med en ordentlig omgang forkølelse/feber/influenza... Og ja overskuddet har ikke været så stort, men er kommet nogenlunde ud på den anden side nu så her kommer det :D Så her kan i få en lille opdatering på hvem jeg er, hvis i allerede kender min blog, og hvis i er sprit nye, så kan i lære mig lidt at kende :)

Nå, men mit navn er Michelle, jeg er 24 år og bor sammen med min mand Torben på 31 og vores kat Charlie på 2 i Vestjylland. På halvtid bor jeg også sammen med min bonusdatter Lilly på 8 (næsten 9). Jeg er ergoterapeut studerende, og skal tilbage på mit studie på mandag, efter en længere tids fravær pga depression og panisk angst, som har gjort jeg ikke kunne stå distancen til sidste eksamen og jeg derfor fik en ufrivillig orlov.

Jeg elsker jul, jeg nyder jule stemning og julepynt. Synes generelt både traditionel og nymodens jul er dejlig. Jeg elsker at bage og hygge med noget lækkert i jule dagene. Selvom i år nok ikke bliver præget af så meget jul som jeg gerne ønskede det.. Men det kommer i et andet blog indlæg hvorfor og hvad jeg tuller rundt og laver ;) Men jule relaterede ting nips, pynt and so on er kært kommen :D

Jeg nyder tid med familien med spil, nyder musik, og bøger, nips og lidt til den søde tand engang imellem :p Så håber jeg der kom lidt inspiration ud :D

Okay har du endnu ikke helt hittet ud af hvad alt det her går ud på? Jamen så kan jeg fortælle dig at igen i år har Jeanette arrangeret Advents kalender for bloggere i DK :D Og vi skal hver især købe 4 advents gaver til en anden blogger og sende dem, samt åbne en hver advents søndag og lave et blog indlæg omkring det :)

Jeg selv skal sende gaver til Louise og jeg håber at hun kommer til at synes om mine små gaver igennem juletiden :)!

Derudover skal jeg selv have gaver fra Sascha hvilket jeg glæder mig rigtig meget til :D

Håber alle derude får en dejlig december! :D

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...