fredag den 22. april 2016

Så starter skolen snart igen!


Heej folkens! Så er det fredag og allerede store bededag?! :o Utroligt vi allerede næsten er færdige med april? Det føles jo som den knapt er startet, ikke at man helt kan mærke det på vejret endnu, synes godt det kan stramme ballerne lidt sammen og give os noget lækkert varmt vejr! Kan ikke passe man skal sidde i sin lejlighed og fryse fordi man er for stædig til at tænde radiatoren :p

Weekenden bliver bare stille og rolig, regner med at skulle deltage i Read A Thon igen - sidst var i efteråret som også var min første gang.


Er dog i tvivl om det vil være en mulighed for mig rent faktisk at gennemføre, da jeg på det sidste har lidt af voldsom hovedpine og kvalme, som jeg ikke rigtig kan finde en forklaring på, og derved heller ikke har kunne få til at forsvinde, selv mine panodil zap har svigtet mig flere gange de sidste 2 uger..

Med det i mente kan jeg også mærke jeg er ved at være nervøs for på mandag starter jeg igen på studiet! Glæder mig til at komme igang igen, men frygter hvordan det bliver hvis den her hovedpine ikke forsvinder SNART! Kan ikke se hvordan jeg skal få alt til at fungere hvis det her bliver ved.. I det mindste er det kun en uge på skole bænken og så er det ud i klinisk undervisning (praktik), men der skulle hovedpine og kvalme helst heller ikke opstå, skal gerne kunne gøre mit arbejde ordenligt :)

Men ja fremtiden er spændende og selvom klumpen i maven bliver større og større for hver dag, så glæder jeg mig også til igen at blive omgivet af mennesker, utroligt at et halvt år pludselig er gået så hurtigt... Men tror jeg har haft brug for at få bearbejdet mine tanker.

Til slut så har jeg fået lavet et nyt cover, køre jo nu med helst at skulle op med en video en gang om ugen, og det her er så mit cover af Justin Biebers Love Yourself, som jeg egentligt har ville have i et stykke tid. Jeg bliver mere og mere fortrolig med alt det her hjemme studie halløjsa, men jeg er jo langt fra perfekt endnu. Forsøgte med lidt lys, men er ikke sikker på hvor godt det er, men ja solen svigtede mig for tidligt så måtte tage andre alternativer i brug :D

Håber i alle har en fantastisk fredag derude!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...