fredag den 15. april 2016

Nyt på YouTube!

Ja omsider er der endelig kommet nyt på YouTube, efter 11 måneder! Hold da op.. Tankerne køre lidt rundt, tænk at ens eget billede af sig afholder en fra at gøre det man elsker.. Men ikke destro mindre så er jeg fast besluttet på at skulle gøre det til en fast ting at der skal komme mindst en video i ugen fra nu af, om det bliver musik, tags, Q&A, Vlogs eller hvad end jeg finder på, så skal de bare laves og så får jeg muligheden for at presse mig selv ud af min angst for at blive bedømt, for det er en del af livet, og det skal ikke have lov til at tage min drøm om at blive sanger fra mig.

Vil lige inden du sætter videoen igang sige, lyt lidt mere end til bare starten, ved selv at min stemme knækker, men det er første gang jeg brugte en studio mikrofon og har været nød til at tage sangen om så mange gange fordi der hele tiden kom støj enten fra kattene eller naboerne som gik direkte i mikrofonen og til sidst måtte jeg lige acceptere det ikke blev 110% perfekt, i denne omgang :)

Håber du vil dele den med dine venner og familie. ! Har du ønsker til kommende videoer så skriv endelig også gerne nye sange der skal laves et cover af? Arbejder allerede på næste uges video så subscribe til min channel så du kan følge med ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...