torsdag den 28. juli 2016

Going braless!

Fantastisk titel ikke?
I vores samfund i dag, er kvindens bryster et sex objekt selvom det jo egentlig ikke burde være det eftersom det eneste de er skabt til er at producere mad til en evt. baby. Men når det er sagt, så har jeg altid gået med bh siden jeg var cirka 13.. Måske endda lidt før, jeg følte mig ulækker uden den, ene og alene pga de "fantastiske" nipples som begge køn jo har..

Alligevel har jeg været frustreret siden jeg gik op i en F skål et par år tilbage. Jeg var nød til at købe bh'er fra udlandet for at kunne få en i både skål og omkreds som passede, da jeg jo desværre heller ikke er den mindste længere - og for ikke at blive mødt af en ekspedient som anbefalede mig det jeg kalder mormor bh'er uden fór altså det er for at skjule nipple ikke holde bryst jeg går med bh.. . Bh'er som man ikke kan prøve og uanset hvordan jeg målte osv så måtte jeg altid sende dem tilbage for de sad aldrig ordentligt.. For ikke at sige den bøjle der var i skarvede imod min arm og bryst selv når størrelsen så endelig var den rigtige..

De sidste par uger har jeg dog nydt at kunne gå fuldstændig uden bh fordi det jo var sommer og man ikke nødvendigvis var ude blandt andre mennesker.. Og de få gange hvor jeg fik forvildet mig ud uden bh gik jeg gerne med mange lag (selvom det har været varmt), eller med armene over kors bare fordi jeg ikke ville stirres på, for stirret blev der på forskellige tidspunkter, hvilket jeg synes var ganske ubehageligt..

Sad så i forgårs og søgte lidt på nettet, for var ret ked af at det føltes som om der bare intet rigtig var at gøre.. Og faldt så over siden selvsiddendebher.dk/ (det skal lige siges dette er ikke sponsoreret) og sad og kiggede derinde lidt og faldt over de her nipple covers til 49 pr par.. Sad lidt og overvejede om det var det værd, men tænkte at jeg så hellere måtte bestille et par stykker, hvis det kunne hjælpe mig lidt til at nyde også udenfor ikke at rende med bh.. Sad lidt, jeg skal til fest på lørdag og der stod 2-5 dages levering og så var det gratis eller man kunne betale 50 kr og så havde man det inden for 2 dage. Jeg var lidt nærig, selvom der var kommet rabat så 3 par kun kostede mig 129, så valgte at trykke gratis levering og så bare håbe jeg havde dem inden lørdag.. Og det må man godt nok sige jeg havde.. Tror jeg bestilte omkring kl 15 i tirsdags og de var i min postkasse onsdag da jeg kom hjem.. Synes det er en fantastisk service!

Prøvede dem i går og de sidder utrolig godt, og efter et par minutter ligger man slet ikke mærke til at man har dem på, og nyder bare at jeg nu kan gå med en top udenfor uden andet og ikke være bange for at der er noget der strutter som ikke skal. ! Ved man skal være glad for sin krop og ved også der sidder nogen derude som gerne vil at man acceptere at de altså skal stritte engang imellem. Men indtil jeg slipper for øjne der stirre holder jeg mig til dem her, men ser frem til ikke længere at skulle bruge mange tusinde kr på bh'er igennem mit liv :)!

Håber at hvis der er nogen som står med lysten til at slippe for ømme bryster, irriteret hud, sved trælse steder og andre gener som følger med det at bruge bh at i giver jer selv den mulighed at gå ind og i det mindste overveje deres side, kundeservice er også utrolig venlige og hurtige i respons hvis man har nogen spørgsmål :)

Jeg kommer helt sikkert til at handle derinde i fremtiden! :)

Håber i alle har en helt fantastisk torsdag derude! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...