torsdag den 8. august 2013

Årh hvorfor skal det være så svært?!

Ja nu har jeg ikke blogget i lang tid, men har haft meget at se til hen over sommeren og har ikke rigtig haft overskuddet til at blogge.

Men ja lige lidt opsummering.

D. 25 juni blev jeg omsider HF student og det var super hyggeligt havde nogle af dem jeg holdt allermest af til at fejre mig og fik min fine hue + blomster og gaver :D Jeg missede dog dimensionen på skolen fredag morgen da ingen havde nævnt den for mig så opdagede det et par timer før vi skulle til afslutnings galla :(


Om lørdagen var vi afsted til svende gilde for en af vores fælles venner :D
Mandag eftermiddag fik vi så Lilly på den første uges ferie og det var super hyggeligt selvom vi havde valgt hun skulle i børnehave for 4 ugers ferie var måske lige at presse grænsen lidt for meget.. Torsdag aften blev der lige sendt ansøgninger afsted for der fik jeg mit karakterark og fredag var vi afsted ned til min svigermor og Bent til et hyggeligt besøg hvor vi også var afsted i legeland i Fredericia, hvor Lilly selvfølgelig hyggede sig i stor stil! :D
Lørdag gik den så igang igen med min familie tilbage i Holstebro med familie sammenkomst også rigtig hyggeligt - det er jo altid rart at se sin familie :) Og søndag var Lilly igen tilbage hos sin mor.

Mandagen altså d. 8 juli fik jeg så mit første afslag fra veterinærsygeplejerske elev pladsen i Holstebro.. og kort tid efter fra lærer uddannelsen.. fair nok alt håb var ikke ude endnu.. En lille uge senere var alle elev pladserne som veterinærsygeplejerske afvise pga manglende praktik pladser.
Nå så måtte jeg jo vente til vi kom til 30 juli for at se om jeg var kommet ind på en af de andre 4 pladser jeg havde søgt..

Imellem tiden får vi så Lilly på besøg en uge mere efter hun har været hos sin mor i 14 dage :D Vi er både afsted til Jyllands Park Zoo om onsdagen d. 24 juli hvor Lilly tabte sin første tand :D
Og afsted på stranden med kæresten, Lilly og min lille bror dagen efter så en hyggelig uge med lidt mere end det sædvanlige selvom pengene var små :)



Bum.. Den 30 står jeg så og intet brev har modtaget, men kan se på de oplyste tal på nettet at jeg ikke er kommet ind nogen steder.. ØV!

Der blev genansøgt på ergoterapeut uddannelsen hvor jeg får svar senest d. 30 her i august... Nå jamen hvad gør man så.. Man søger og søger.. Job og uddannelse, men nix.. intet job er til at få og ungdoms uddannelserne er jeg overkvalificeret til i og med at jeg har en fuld HF.. Fantastisk..

På nuværende tidspunkt ser jeg på om jeg kan komme ind på dyr og planter grundforløb og må bare håbe på det bedste.. Ellers hedder det ned og søge kontanthjælp i morgen.. ØV gider ikke at skulle tigge om kontanthjælp føler mig over det, men kan bare heller ikke gå uden nogen indkomst i et halvt år.. eller længere?!

Jeg plejer ikke at være religiøs, men hvor må guderne vide hvad jeg skal gøre for jeg har ingen ide...

Held og lykke til alle jer andre der heller ikke har fået en plads på den uddannelse i har søgt..
Og tillykke til alle jer der var heldige at komme ind :)

God torsdag derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...